A vállalkozások sikerének titka a gyorsaság, a magas minőség és a költségek alacsonyan tartása. Ahhoz, hogy ezen tényezők mentén a vállalkozások versenyelőnyre tehessenek szert, a folyamataiknak egyszerűnek, standardnak és hatékonynak kell lenniük. A vállalat folyamatait akkor tudja optimalizálni vagy egyes esetekben teljesen átszervezni, ha képes folyamatait mérni. A kulcstényező tehát, hogy a folyamatok mérhetőek legyenek, ehhez a Taylor & Nash szakértői olyan egyedi módszertanon alapuló segítséget nyújtanak ügyfeleinek, amellyel a vállalkozások teljesítménye és hatékonysága növelhető.

A folyamatok mérését, vizsgálatát követően a folyamatok átalakításánál az adott vállalkozás két irányba indulhat el, függően attól, hogy milyen eredményeket definiáltak szakértőink az elvégzett felmérések nyomán (jelen helyzet feltérképezése) és mik a vállalkozás stratégiai céljai (jövőbeli tervek). Amennyiben a jelen eredményei nem szolgálják vagy ellentétes irányba hatnak a jövőbeli tervek megvalósulásával, úgy szakértőink a drasztikusabb folyamat átszervezést javasolják (BPR), amely a teljes üzleti modell megváltoztatásával jár. Erre azonban ritkán kerül sor, a legtöbb esetben a problémákra az elterjedtebb folyamatoptimalizálást (CPI) alkalmazzuk. A folyamatoptimalizálás célja a költségcsökkentés, az átfutási idők csökkentése és a minőségjavítás. A vállalkozás céljainak megvalósítása érdekében a szakértőink segítik abban is az adott szervezetet, hogy az átalakítások nyomán folyamatközpontúvá váljon. A végrehajtott folyamat átszervezést, optimalizációt ugyanis fenn kell tartani, annak érdekében, hogy a stratégiai céloknak való megfelelés hosszú távon biztosított legyen. Ehhez a folyamatoknak átláthatónak kell lenniük és elengedhetetlen az állandó folyamatkontroll. Ennek kialakításában szakértőink egy olyan folyamatirányítási struktúrát építenek fel a szervezet számára, - a vezetőséggel karöltve -  amely garantálja a stratégiához való illeszkedést.

A szervezet igényeinek, méretének és céljának megfelelően alkalmazásra kerül a lean vagy six sigma módszertan, amely által a szervezetek és azok folyamatainak egyediségét növelni lehet, ezzel javítva a versenyképességet. Mind a két módszertan alkalmazásával a folyamatok fejlesztését helyezzük középpontba.

Hosszútávon a szervezetek magasabb teljesítményt képesek elérni és fenntartani abban az esetben, ha folyamatos alulról irányuló fejlesztéseket alkalmaznak, mintha egy egyszeri nagy – felülről lefelé irányuló – átalakulást eszközölnek. A Taylor & Nash szakértői segítik a vállalkozását elindulni és haladni a hosszútávon fenntartható fejlődés útján.